sobota, 7 września 2013

NIVEA, Nawilżający balsam do ciała pod prysznic, skóra normalna i sucha

Witajcie, dzisiaj o kosmetyku, który zadomowił się na drogeryjnych półkach.Reklama w prasie, radiu jego brata -Odżywczego balsamu do ciała pod prysznic niemal każdego dnia pojawia się nam przed oczami. W akcji na facebooku udało mi sie wygrać Nawilżający balsam do ciała pod pysznic, o którym pisałam TUTAJ. Czy jest godny ponownego kupienia?

 NIVEA, Nawilżający balsam do ciała pod prysznic, skóra normalna i sucha

Cena: 250 ml- około 16 zł, 400 ml- około 25 zł

Dostępność: drogerie, hipermakety







O czym informuje producent?
 

 Instrukcja stosowania:
 Skład:


Moja opinia:

Balsam do ciała pod prysznic mieści się w wykonanym z solinego plastiku opakowaniu, który stoi korkiem do dołu. Korek na zatrzask łatwo się otwiera, gorzej bywa z utrzymaniem butelki w dłoni, bo gdy jestesmy w trakcie "balsamowania pod prysznicem" to wyślizguje się ona z dłoni. Sam balsam ma konsystencję gęstszego mleczka do ciała, którą latwo wsmarowuje się na mokrej skórze.  Zapach: delikatny, typowy dla kosmetyków NIVEA.  Balsam ten idealnie sprawdził się w upalne dni, kiedy nie zawsze mamy ochotę smarować się kremami. Czy nawilża? Mam skórę normalną  i zauważyłam delikatne nawilżenie, z którego nie będą zadowolone osoby ze suchą skórą. Niestety przy spłukiwaniu (pkt. 3 instrukcji stosowania) część balsamu się po prostu marnuje, co czyni go mało wydajnym.

+ delikatny zapach
+ idealny w upalne dni

- zbyt delikatne nawilżenie
- butelka wyślizguje się w dłoni
- mało wydajny 
- zbyt wysoka cena
- większe zużycie wody

Raczej nie sięgnę po niego ponownie

Co o nim sądzicie? Miałyście któryś z balsamów pod prysznic?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)