piątek, 28 czerwca 2013

Mydło w płynie Linda

Już po przeprowadzce... ledwo co zmieściłam się z moimi rzeczami do samochodu. Przez 3 lata sporo rzeczy mi się uzbierało :) Dzisiaj pod lupę wzięłam produkt dostępny w sieci Biedronka- mydło w płynie LINDA.
 Do wyboru mamy kilka wersji zapachowych. Mój jest o zapachu kwiatu lotosu i aloesu.

Do wyboru mamy:

Mydło z dozownikiem: 2,99 zł

Zapas: około 5 zł
 Mydło z dozownikiem

Pojemność: 500 ml

Mydło znajduje się w plastikowym, przezroczystym opakowaniu, dzięki czemu możemy kontrolować ilość produktu.

Posiada wygodną pompkę, która pozwala nam nabrać odpowiednią ilość mydła, pozostawiając nasze dłonie czyste z lekką, przyjemną nutą zpachową. Mydło mimo zapewnień producenta nie ma dużych właściwości nawilżających, jednak robi to co ma robić- myje i nie wysusza rąk.
 Co mówi producent?





Skład



 Do wyboru mamy także zapas, który znajduje się w opakowaniu wykonanym z miękkiego plastiku z odkręcanym dozownikiem, przez który możemy precyzyjnie uzupełnić nasz dozownik do mydła w płynie

Pojemność: 1 litr

Informacje oraz skład identyczny jak na mydle w płynie z dozonikiem.






+cena
+zapach
+wydajność
+opakowanie
+ładnie pachnie
+nie wysusza rąk

-brak

Ilość zużytych opakowań: 2 dozowniki i 2 zapasy
Od kiedy stosuję: od okolo roku
Czy kupię ponownie: zdecydowanie tak
Czy polecam: TAK

Katka91

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)