środa, 24 lipca 2013

Balsam do stóp od BeBeauty

Latem nasze stopy mają częstszy kontakt z powietrzem i słońcem, które może powodować ich przesuszanie oraz szybsze rogowacene naskórka. Ważne są wówczas nie tylko peelingi, ale również dobre nawilżenie. Biedronka w swojej stałej ofercie ma kosmetyki do stóp- w tym balsam do stóp o którym jest dalsza notka.

Balsam do stóp intensywnie nawilżający od BeBeauty

Cena: 2,99 zł

Pojemność: 75 ml

Dostępność: wyłącznie sieć Biedronka

Producent: Pharma CF










 Do zestawu wybrałam także złuszczający peeling do stóp.












O czym informuje nas producent?



 Konsystencja:


Moja opinia:

Moje stopy mają tendencję do rogowacenia i pedicure potrzebny jest co 2-3 tygodnie. Balsam do stóp używam na wieczór gdy kładę się spać, bo wtedy nie muszę się martwić czasem wchłonięcia. Konsystencja tego balsamu przypomina mi krem do rąk, należy do wsmarować w stopy i pozostawić do wchłonięcia. Szybkość wchłaniania oceniam na zadowalające.  Zapach: cytrynowy.  Przy regularnym stosowaniu zauważyłam mniejsze rogowacenie naskórka na stopach, jednak nawilżenie jest konieczne codziennie aby zniwelować problem brzydkich stóp.

+cena
+zapach
+szybkość wchłaniania

+/- krótkotrwałe nawilżenie stóp

Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
Od kiedy stosuję: od 2 miesięcy
Czy polecam? TAK
Czy kupię ponownie? Raczej tak

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)