wtorek, 30 lipca 2013

Dairy fun- body butter pear & cinamon

Dzisiaj pogoda daje odetchnąć od tropikalnnych upałów. Jak wakacje Wam mijają? U mnie 1/3 już z głowy.

Dziś w roli głównej: masło do ciała gruszka i cynamon od Dairy fun

Nie wiedziałam, że masła z Dairy fun występują także w takich opakowaniach, bo głownie spotykałam się z nimi w tych ceramicznych puszeczkach. Kupiłam go za 3,99 zł ( w promocji) w mojej osiedlowej drogerii.






Tak tak, zapach jest aromatyczny aż chciałoby sie spróbować tego masełka :)









Co mówi producent?
 Konsystencja

Moja opinia:

Do zakupu skusiły mnie liczne opinie o masełkach do ciała od Dairy fun. Mój wybór padł na gruszka&cynamom. Bardziej czuję zapach gruszki jednak moja rodzina mówi, że po posmarowaniu nim ciała czują ode mnie oranżadę :). Masło znajduje się w plastikowym, okrągłym opakowaniu mieszczącym 210 ml tego produktu. Do ułatwienia otwierania znajduje się wypustka. Kosnystencja: zbite masło, które jednak łatwo się rozsmarowuje na ciele. Szybko się wchłania. Zapach utrzymuje się przez około 2 godziny, później aby go poczuć to trzeba przyłożyć nosek bardzo blisko skóry. Działanie:  Moja skóra stała się bardzo dobrze nawilżona i wygładzona. W moim przypadku nie nadawało się do stosowania na twarzy.

Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
Od kiedy stosuję: 3 tygodnie
Czy polecam: TAK
Czy kupię ponownie? Tak, ale inny wariant zapachowy

+zapach
+dobre nawilżenie

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)