czwartek, 18 lipca 2013

Thermo rozgrzewający żel od NIVEA

Dzisiaj spóźniona recenzja żelu do twarzy, który znalazł się w czerwcowym denku:

 Nivea Visage 
THERMO rozgrzewający żel głęboko oczyszczający

cena: około 16 zł

Dostępność: większość drogerii

Pojemność: 100 ml
 





 Co mówi producent?










Skład


 Konsystencja:

Otwieranie na zatrzask












Moja opinia:

Ten żel długo zalegał na mojej półce w łazience i postanowiłam go zużyć do końca, w czym pomogła mi moja siostra. Żel ma kremową konsystencję, którą mamy nanieść suchymi dłońmi na uprzednio zwilżoną skórę twarzy (jest to ważne bo inaczej nie ma efektu rozgrzania). Gdy przyłożymy żel do twarzy czujemy ciepło, jednak jest ono małe i krótkotrwałe. Zapach  żelu typowy dla NIVEA. Co do działania, to nie zauważyłam dogłębnego oczyszczenia, o którym zapewniał producent. Jednak coś tam oszyczał, jednak dalej widziałam, że moja skóra nie jest jeszcze dobrze oczyszczona z zanieczyszczeń w porach. Konsystencja taka jak widoczna na zdjęciu powyżej, później zmieniała się na bardziej białą.

-nie oczyszczał dogłębnie
-krótkotrwały efekt rozgrzania
-trzeba się bawić przy jego nakładanie przy zwilżaniu twarzy i suszeniu dłoni

Ilość zuzytych opakowań: 1
od kiedy stosuje: nie pamiętam
Czy polecam:Nie
Czy kupię ponownie: Nie

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)