czwartek, 25 lipca 2013

Głęboko oczyszczający kremowy żel do mycia twarzy Clean&Clear

Witajcie w ten upalny i jakże słoneczny dzień:)

Moja skóra ma nadal tendencję do niedoskonałości, jednak stan moich porów w ostatnim czasie uległ polepszeniu. Dzięki codziennej, regularnej pielęgnacji stan mojej skóry znacznie się poprawił.

Ostatnio w ręce wpadł mi Głęboko oczyszczający kremowy żel do mycia twarzy od Clean&Clear




Głęboko oczyszczający kremowy żel do mycia twarzy od Clean&Clear

cena: około 15 zł

Dostępność: większość drogerii

Pojemność: 150 ml 

 Każda z Was zna tą markę i miala niejeden produkt :)

Co mówi nam producent?


"Czysta, gładka i piękna skóra. Clean&Clear Głęboko oczyszczający kremowy żel do mycia twarzy głęboko i skutecznie oczyszcza skórę i pory usuwając brud, tłuszcz i zanieczyszczenia, nie zatykając porów. Zawiera specjalny składnik i slatego stosowany codziennie pomaga zapobiegać powstawaniu pryszczy i wyprysków. Uczucie lekkiego mrownienia oznacza, że Twoja skóra została dokładnie oczyszczona. Poczujesz, że jest gładka, odświeżona i naprawdę czysta.

SPOSÓB UŻYCIA: Rozprowadź krem na lekko wilgotną twarz i masować, zwracając szczególną uwagę na tłuste partie skóry. Dokładnie spłukać wodą. Stosuj codziennie Clean&Clear a skóra będzie wyjątkowo czysta, gładka i pod kontrolą"

Dodatkowe informacje:

 Skład:
Konsystencja oraz otwieranie:


Moja opinia:

Kupiłam ten żel już jakiś czas temu. Szukałam produktu, który oczyści moją skórę i zniweluje występowanie nowych wyprysków. Żel ma zgodnie z informacją producenta kremową konsystencję, którą łatwo wydobywa się z poręcznej, wykonanej z miękkiego plastiku opakowania z otworem na zatrzask. Już przy stosowaniu możemy poczuć lekkie mrowienie oraz chłodzenie, które daje nam "znać" że coś się dzieje oraz nasza skóra jest oczyszczona. Jednak żel ten nie daje głębokiego oczyszczenia, którego sie spodziewałam, mogę go pochwalić, że usuwanie sebum, zanieczyszczeń, delikatne oczyszczanie porów. Nasza skóra pozostaje ściągnięta, dlatego należy po jego użyciu posmarować twarz kremem.  Po jego użyciu zauważywał zaczerwnienienie skóry dlatego zastanowię się dobrze zanim ponownie po niego sięgnę.

+delikatne oczyszczanie
+nie zatyka porów
+dostępność
+matuje na krótki czas
+niweluje suche skórki
+zapobiega występowaniu nowych pryszczy
+wydajność

+/- uczucie mrowienia
+/- uczucie chłodzenia

- mocno nie oczyszcza porów
-skóra pozostaje ściągnięta

Ilość zużytych opakowań: 1
Od kiedy stosuję: od 3 miesięcy
Czy polecam? TAK
Czy kupię ponownie? Raczej tak

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)