środa, 17 lipca 2013

Natei naturals z ekstraktem z ogórka

Witajcie, pogoda ostatnio nie ma nic wspólnego z tą wakacyjną. Oczekuję słońca, by móc się poopalać i wypocząć nad wodą. Dziś w roli glównej szampon przeznaczony do włosów przetłuszczających się, który dostępny jest w sieci Biedronka. Na początku roku miałam inny szampon z tej serii, który niestety mnie zawiódł. Czy z tym było tak samo? Przekonajmy się





Szampon Natei naturals

włosy: przetłuszczające się

cena: 3,99 zł

Dostępność: wyłącznie sieć Biedronka










Co mówi producent?




 Skład:
 Otwieranie na zatrzask
 Konsystencja:
Moja opinia:

Sceptycznie podchodziłam do tego szamponu, głównie ze względu na jego inną wersję (podajże z winogronem), który strasznie plątał i pozbawił blasku mych włosów. Szampon znajduje się z poręcznej, plastikowej butli- 500 ml za jedyne 4 zł :) Przy zatrzasku mamy dodatkowe wgłębienie, które ułatwia otwieranie, zwłaszcza wtedy gdy mamy już mokre dłonie. Konsystencja szaponu jest treściwa, ale też glutowata, przez co szampon staje się mniej wydajny. Zapach... hmmm starty ogórek na mizerie :) Szampon dobrze oczyszczał moje włosy, nie powodował ich mocniejszego przetłuszczania się.  W składzie na drugim miejscu znajduje się SLS i to chyba główny powód tego, że dobrze się pienił. Jednak nic dodatkowego z moimi włosami nie robił ani też nie szkodził. Zawsze po jego użyciu używałam odżywkę.

+cena
+dobre oczyszczanie włosów
+pojemność
+dostępność
+/- wydajność
 +/- zapach
+/- nie szkodzi włosom, ani też nic z nimi nie robi

Ilość zużytych opakowań: 2
Od kiedy stosuję: około 2 miesiące
Czy polecam: Nie jest to produkt dla osób wymagajacych
Czy kupię ponownie:  Jak nie będzie za dużo funduszy w portfelu to tak

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)