wtorek, 23 lipca 2013

Żel do golenia od Joanny

Lato w pełni, pierwsza kąpiel w jeziorze w tym roku zaliczona :) Aby nóżki były gładkie stosuję żel do golenia. Ostatnio- Żel do golenia dla kobiet Sensual od Joanny



 Cena: około 12 zł

Dostępność: większość drogerii

Pojemność: 200 ml














Co mówi nam producent?
 Producent:
 Otwieranie:

 Konsystencja:
Moja opinia:

Żel do golenia znajduje się w standardowym opakowaniu z atomizerem, dzięki któremu mozemy wydobyć żel. Jak zwykle przy końcu trudno się go wydobywa, ale przy dużej cierpliwości mozemy go wydobyć do prawie samego końca. Żel w swej konsystencji jest gęsty( na początku koloru zielonkawego, później jak na zdjęciu powyżej) i treściwy, mała ilość pozwoli na pokrycie nogi. Zdecydowanie ułatwia golenie, maszynka łatwo "idzie/sunie" po skórze i pozostawia ją gładką oraz nie przesuszoną. Nie podrażnił mojej skóry. Jedyne co moge mu zarzucić to zapach, który jest mocny i niezbyt mi się podoba. W pełni spełnia swoje zadanie.

+cena
+działanie
+dostępność
+nie podrażnia
+nie przesusza

-zapach

Ilość zużytych opakowań: 2
Od kiedy używam: od około roku gościł w mojej studenckiej kosmetyczce
Czy polecam? TAK
Czy kupię ponownie: RACZEJ TAK

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)