piątek, 2 sierpnia 2013

Care&go szampon przeciwłupieżowy do włosów przetłuszczających się

Niestety problem łupieżu dotyka czasem i mnie. Zawsze stosowałam szampon z Head&shoulders jednak w studenckiej kieszeni różnie bywało to sięgnęłam po biedronkowy szampon Care&go szampon przeciwłupieżowy do włosów przetłuszczających się, który niedługo dobije dna i najwyższy czas coś o nim napisać.





Cena: 4,99 zł

Pojemność: 300 ml

Dostępność: sieć sklepów Biedronka








Co mówi producent?

 Sposób użycia i skład:

 Producent: V.LABORATORIES Sp. z o.o.

Sposób otwarcia:
 Konsystencja:
Moja opinia:
Szampon do włosów znajduje się w plastikowej 300 ml butelce z otwarciem na zatrzask, które bez problemu otworzymy mając mokre dłonie. Dzięki płaskiemu ścięciu główki butelki możemy postawić go do góry nogami i wówczas szampon spływa nam na dół i nie musimy się bawić i czekać, żeby go wydobyć. Stosowałam go zarówno mając łupież jak i go nie mając :) W przypadku występowania łupieżu powodował przy stosowaniu efekt chłodzenia, delikatnego mrownienia jednak kiepsko radził sobie z problemem łupieżu. Kiedy stosowałam go kiedy nie miałam łupieżu to dobrze oczyszczal moje włosy, nie spowodował szybszego przetłuszczania się włosów, przy stosowaniu nie występował efekt chłodzenia. SLS na drugim miejscu w składzie sprawił, że szampon dobrze się pienił. Zapach: lekko cytrusowy, wyczuwalna chemia. Konsystencja: Lejąca się, nie za rzadka.

Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
Od kiedy stosuję: stoi w łazience około 3 miesięcy
Czy polecam? Nie, nie wyeliminuje on problemu łupieżu
Czy kupię ponownie? NIE

+cena
+dostępność
+ dobrze się pieni

+/- zapach
- nie radził sobie z łupieżem
- lejąca się konsystencja
- niewydajny

Czy miałyście kiedyś szampony z tej serii?

Katka91

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)