środa, 21 sierpnia 2013

Aktualizacja paznokci

Jeszcze jakiś czas temu moje paznokcie były w opłakanym stanie- rozdwajały się, łamały, pod płytką powstawały nieestetyczne bąbelki. Na ratunek kupiłam odżywkę EVELINE 8w1, o której czytałam wiele pochlebnych opinii.




EVELINE, odżywka do paznokci 8 w 1

cena: około 10 zł

Pojemność: 12 ml

Dostępność: drogerie- m.in. Rossmann


Jak widzicie mam już mniej niż połowę, używam jej głównie jako bazy pod lakier do paznokci.

 Moje paznokcie na dzień dzisiejszy wyglądają tak:


Jestem zadowolona z efektów tej odżywki- stosuję ją już kilka miesięcy i dzięki niej moje paznokcie stały się mocne, nie rozdwajają się i nie łamią. Co prawda są lekko przebarwione, ale pomyślę co z tym mogę zrobić :)

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)