czwartek, 29 sierpnia 2013

ISANA, łagodne mydło o zapachu bzu i orchidei

Na początku miesiąca zrobiłam małe zakupy, o których pisałam TUTAJ .  Od tego czasu używam mydła w płynie od ISANY o zapachu bzu i orchidei. Oba zapachy są mi dobrze znane, mieszanka ich jest delikatna i nienachalna.



 ISANA, łagodne mydło o zapachu bzu i orchidei

Cena: 3,99 zł (kupiłam w promocji za 2,99 zł)

Pojemność: 500 ml

Dostępność: wyłącznie drogeria ROSSMANN












O czym informauje nas producent?


 Skład:


 Konsystencja:
Moja opinia:

mydło w płynie ISANA mieści się w plastikowym, estetycznym opakowaniu z pompką, nie zacinającą się, kóra dozuje nam odpowiednią ilość płynu do umycia rąk, pompka ma funkcję ON/OFF dzięki czemu możemy bez obaw przetransportować mydło:) Mydlo przeznaczone jest do suchych dłoni- moje są raczej normalne :) nie zauważyłam przesuszenia ani nawilżenia skóry rąk. Konsystencja raczej lejąca, ale nie ma z nią kłopotów przy myciu dłoni. Zapach: delikatny, kwiatowy, nie pozostaje długo na dłoniach. Mydło łagodnie myje dłonie, jak dla mnie słabo się pieni i pozostawia dla mnie lekki niedosyt.

Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
Od kiedy stosuję: od 1 sierpnia 2013
Czy polecam: TAK
Czy kupię ponownie: TAK, ale inną wersję

+cena
+zapach
+delikatność
+nie wysusza dłoni
+łagodnie myje dłonie
+dostępność innych wariantów

+/- słabo się pieni

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)