sobota, 31 sierpnia 2013

Denko- sierpień 2013

Jak co miesiąc przegląd pustych plastików :) Część stałych bywalców, kilka nowości oraz totalnych niewypałów. W sierpniu udało mi się zużyć 22 sztuki także wynik całkiem przyzwoity. Całość prezentuje się tak:



1. Ziaja, blubel na różowo żurawina poziomka- duża, pojemna butla do tego tania, robił co ma robić, nie wysuszając przy tym skóry, Kupię ponownie

Następca: BeBeauty kremowy żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy

2. Isana, żel pod prysznic kwiat maku- lubię żele Isany i chętnie sięgam po różne warianty zapachowe, ten pochodzi z edycji limitowanej, dlatego Kupię inne wersje

Następca: BeBeauty kremowy żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy

3. BeBeauty, Spa żel pod prysznic, BALI- połączenie żelu pod prysznic i delikatnego peelingu przypadło mi do gustu, do tego ten cytrusowy zapach :) Kupię ponownie

Następca: Joanna, gruboziarnisty peeling do ciała,
4. ISANA, body creme granat&figa- ładnie pachniał, dobrze nawilżał. Lepiej działał na ciele niż na włosach. Mam jedno opakowanie w zapasie.

Następca: Isana, body creme shea butter & kakao

5. Dairy fun, body butter, pear& cinamon, dobrze nawilżające masło do ciała o ciekawym zapachu. Kupiłam już inny wariant zapachowy, o którym pisałam TU.

Następca: NIVEA, nawilżający balsam pod prysznic

6. ISANA, plastry do depilacji ciała- lubię, lubię, lubię :) Kolejne opakowanie zakupione

Następca. ten sam produkt

7. Lovena, płyn micelarny- dobrze radził sobie z usuwaniem makijażu, tani, jednak wolę wersję micela z BeBeauty dlatego Może kupię ponownie

Następca: BeBeauty, płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu

8. SYNERGEN FRUITY FLIRT- PŁYN DO TWAARZY DO SKÓRY MIESZANEJ- dobrze służył mojej skórze, nie podrażniał, odświeżał. Kupię ponownie

Następca: Ziaja, tonik ogórkowy

9. SYNERGEN krem matujący do skóry mieszanej Fruity Flirt- świetny krem za małe pieniądze, poprawił stan  mojej skóry i chętnie po niego sięgnę. Kupię ponownie

Następca: Garnier HydraAdapt, ochronny krem-eliksir

10. BeBeuty, plyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu- uwielbiam! Kupię ponownie

Następca: ten sam produkt
 11. BeBeauty, normalizujący żel-peeling normalizujący- nowa wersja tego żelu przypadła mi także do gustu, delikatnie oczyszczał i złuszczał naskórek. Kupię ponownie

Następca: Garnier, czysta skóra, żel-peeling-maseczka 3w1

12. Care&go, szampon przeciwłupieżowy do włosów przetłuszczających się- nie radzi sobie z łupieżem, Nie kupię ponownie

Następca: Barwa, żurawinowy szampon zwiększający objętość z kompleksem witamin

13. Intimea, żel do higieny intymnej- nie wydajny (starczył na około miesiąc), nie polubiliśmy się dlatego nie kupię ponownie

Następca: Facelle, Wasch Lotion 50 Plus
 14. MEXX, mój ulubiony zapach, kupię ponownie :)

15.AVON, serum na zniszczone i suche końcówki- trochę ujarzmił końcówki, ale później stały się one przesuszone. Nie kupię ponownie

Następca: odżywka w piance od GlissKur

16. NIVEA, invisible, antyperspirant- Lubię go, dobrze chroni przed potem i nie brudzi ubrań Kupię pownownie

Następca: Garnier mineral, invisible
 17. Linda, mydło w płynie nawilżające o zapachu lotosu- tanie, nie wysuszające dłoni mydełko Kupię ponownie

Następca: ISANA, łagodne mydło do rąz o zapachu orchidei i bzu

18. BeBeauty, zmywacz do paznokci bez acentonu- średnio zmywał lakier,  trzeba było zużyć przy nim dużo wacików. Nie kupię ponownie

Następca: zmywacz do paznokci VIX

19. Vitalsss,tabletki ze skrzypem- zakupione w Biedronce, nie widziałam efektów po zażuwaniu tych tabletek, Nie kupię ponownie

20.Carea, płatki kosmetyczne- moje ulubione, Kolejne opakowanie już kupione:)

Następca: ten sam produkt

21.Rival de Loop, maska poprawiająca nastrój-  nie kupiłam jej po to aby poprawiła mój humor, ładny zapach, wolno się wchłania, dlatego lepiej zużyć zaszetką na dwie raty :) Kupię ponownie

22. Ziaja, maska oczyszczająca z glinką szarą-  fajnie oczyszcza skórę, nie pozostawia jej ściągniętej, pozostawia ją odżwieżoną i zmatowioną Saszetki w zapasie:)

To by było na tyle:) a jak Wasze denka? Miałyście któryś z powyższych produktów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)