poniedziałek, 5 sierpnia 2013

ISANA, żel pod prysznic KWIAT MAKU

Już jutro wyniki rekrutacji, w środę odwiedzam Toruń i oglągam mieszkania. Znowu coś się dzieje.
Dziś w roli głównej mój prysznicowy umilacz, który świetnie sprawdza się przy tych upałach :)



ISANA, żel pod prysznic KWIAT MAKU

Cena: 3,99 zł (kupiłam w promocji za 2,99 zł)

Pojemność: 300 ml

Dostępność: wyłącznie Rossmann

Edycja limitowana, szkoda, że nie jest dostępny w stałej ofercie bo zapach cudowny:)









Co mówi producent?
 Skład:

 Otwieranie na zatrzask:

Moja opinia:

Jest to już mój kolejny żel pod prysznic z ISANY. Żel mieści się w poręcznej, plastikowej buteleczce o pojemności 300 ml z wygodnym otwarciem na zatrzask. Dzięki prostemu ścięciu nakrętki możemy go później postawić do góry nogami, dzięki czemu żel spłynie sobie bliżej korka. Żel ma czerwoną, nie za lejącą się konsystencję, typową dla żeli z tej firmy. Robi co ma robić, czyli myje nasze ciało, nie przesuszając go. Zapach zdecydowanie umila nam pobyt pod prysznicem- jest kwiatowy (nie pamiętam już zapachu maku polnego), nie duszący.

+ zapach!!
+wydajność
+cena
+dobrze się pieni
+ nie wysusza

-dostępność- edycja limitowana

Ilość zużytych opakowań:1
Od kiedy stosuję: około miesiąc
Czy polecam? Tak, ale chyba już niedostępny
Czy kupię ponownie? Chyba już niedostępny

Wersje, które miałam i pojawiła się o nich wzmianka na blogu:
- żel z ekstraktem z jedwabiu
- melon &gruszka

Jaki polecacie żel z ISANY?

Dzisiaj listonosz przyniósł mi pierwszą w życiu paczkę a w niej... wygrana w konkursie na Facebooku na stronie NIVEA POLSKA w konkursie NIEBIESKA REWOLUCJA... Zaczynam testowanie łącznie z 999 osobami :) następnie  napiszę recenzję do drugiego etapu gdzie do wygrania jest niebieski szlafroczek :)

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)