niedziela, 25 sierpnia 2013

Isanowy bubel

Witajcie, też czujecie unoszącą się w powietrzu jesień? liście pomału spadają z drzew, częsciej pojawia się deszcz... oraz coraz bliżej do rozpoczęcia studiów. Dzisiaj głownym bohaterem jest odżywka do włosów od ISANY, która okzała się bublem i na pewno już tej odżywce podziękujemy.




ISANA, odżywka połysk jedwabiu

Cena: 5,99 zł (często w promocji za 3,99 zł)

Pojemność: 300 ml

Dostępność: wyłącznie drogerie Rossmann










Co mówi producent?

 Skład:

 Otwarcie na zatrzask, które nie sprawia problemu przy otwarciu mimo mokrych rąk. Woda zbiera się w nakrętce od zewnątrz.
 Konsystencja kremowa, jasnoróżowego koloru jednak brzydkiego zapachu, który całe szczęście szybko się ulatnia. Łatwo się rozprowadza po włosach.
Moja opinia:

Mimo, że posiadam włosy ze skłonnością do przetłuszczania się to sięgnęłam po tą odżywkę. Szukałam czegoś co wygładzi moje włosy oraz pomoże na suche i puszące się końcówki. Odżywka mieści się w plastikowej, przezroczystej butelce, która stoi na zakrętce i odżywka może sobie swobodnie spływać. Niestety działanie tej odżywki jest niewidoczne, bo nie robi w moimi włosami nic.Nie powoduje szybszego przetłuszczania się włosów. Mimo, iż nakładam jej więcej na włosy i na dłużej pozostawiam to nie widzę efektów.

Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
Od kiedy używam: od około miesiąca
Czy polecam? NIE
Czy kupię ponownie? Nie, moze inną wersję

+cena
+dostępność

-zapach
-brak działania
-zawiera alkohol w składzie


Jak dla mnie ta odżywka to BUBEL. a Wy jakie macie przygody z isanowskimi odżywkami?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)