środa, 31 lipca 2013

Zużycia- lipiec 2013

Jak co miesiąc puste plastiki :) Całość prezentuje się tak:



1. BeBeauty, Ujędrniający balsam do ciała- RECENZJA zdania nie zmienilam, Raczej kupię ponownie
Następca: ISANA bodycreme granat i figa  oraz Dairy fun Cynamon&gruszka
 
2. Joanna, Żel do golenia dla kobiet- RECENZJA zapach za mną nie przemawia, jest zbyt intensywny dlatego poszukam innej wersji, Raczej kupię ponownie
Następca: ISANA RASIER GEL

3. ISANA, zmywacz do paznokci- RECENZJA Zdecydowanie kupię ponownie
Następca: muszę dokończyć BeBeauty zmywacz do pazokci

4. NIVEA, odżywka prostująca włosy- RECENZJA Dobrze ujarzmiła moje puszące włosy oraz stały się jeszcze bardziej proste :)  Kupię ponownie
Następca:  odżywka z ISANY

5.Natei, szampon do włosów z ekstraktem z ogórka- RECENZJA  tani, wydajny, nieplączący włosów szampon. Kiedyś kupię ponownie
Następca: Care&Go dla włosów przetłuszczających

6.Facelle, żel do higieny intymnej- RECENZJA dobrze się pienił, nie podrażnił. Mam inną wersję w zapasie. Żel niby też do ciała, ale wówczas przesusza skórę. Kupię ponownie 
Następca: Intimea żel go higieny intymnej

7.LISTERINE, płyn do plukania ust, straszny płyn i za ostry, podrażnił moje dziąsła NIE KUPIĘ PONOWNIE
Następca: Smile płyn do płukania ust


8.BeBeauty, peelingujący żel do twarzy RECENZJA  dobrze działał na moją skórę, świetna jakość za małe pieniądze. Został zmieniony na inną wersję, którą już mam w użyciu
Następca: BeBeauty, normalizujący żel-peeling oczyszczający

9. BeBeauty, nawilżający żel do twarzy- RECENZJA Również byłam z niego zadowolona, ale został zmienioną na inną wersję.
Następca: Rival de Loop zielone jabłuszko zel do mycia twarzy 5 w 1

10. Clean&Clear, Kremowy żel głęboko oczyszczający RECENZJA , Trudno stwierdzić czy kupię ponownie

11. Clean&Clear, Głęboko oczyszczajacy chłodzący tonik, moja skóra stała się po nim zaczerwieniona i lekko piekła a do tego wyuszał moją skórę Nie kupię ponownie

12. Oceania, żel pod prysznic, RECENZJA piękny zapach oraz wydajność za małe pieniądze Kupię ponownie
Następca: BeBeauty żel pod prysznic BALI

13. ISANA, żel pod prysznic z ekstraktem z jedwabiu..RECENZJA chyba nie muszę go Wam przedstawiać :), Kupię ponownie
Następca: ISANA, żel pod prysznic kwiat maku

14. Garnier mineral, antyperspirant- kupiłam go już spory czas temu i musiałam go skończyć bo kończył się termin ważności, nie lupię aerozoli, wolę kulki dlatego nie kupię ponownie
Następca: kulka z tej serii oraz kulka z Nivea

15. Green Pharmacy, olejek do masażu, neutralny- zużyłam go do peelingu cukrowego
16. Carea, patyczki kosmetyczne. Kupię ponownie
17. Carea, płatki kosmetyczne, Kupię ponownie
18.miniaturka kremu dla dzieci
19.miniaturka kremu dla dzieci
20. Ziaja,  maseczka oczyszczająca- mam jeszcze 3 do zużycia
21. Rival de Loop, maseczka poprawiająca nastrój
22. Próbka żelu do twarzy z NIVEA, która nie zacheciła mnie do zakupu produktu pełnowymiarowego
23. NIVEA, błyszczyk do ust, idealny na zimę, nadaje lekki kolor oraz chroni i dba o nasze usta
24. Rimmel, błyszczyk do ust, minął termin ważności
25. Essence, korektor jeden jest mój a drugi mojej siostry, bubel
poniżej moje porządki w lakierach:
a jak Wasze zużycia w tym miesiącu?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)