poniedziałek, 22 lipca 2013

Ujędrniający balsam do ciała BeBeauty

Witajcie, upalnie się zrobiło i możemy pokazać nogi :) W ostatnim czasie do ujędrnienia stosowałam Ujędrniajacy balsam do ciała od BeBeauty. Czy ujędrnił moje ciało?

Ujędrniający balsam do ciała

Dostępność: wyłącznie Biedronka

cena: 5,99 zł

Dostępny również w innych wersjach



Według strony www.gepir.pl  producentem jest:
TORF CORPORATION - Fabryka Leków sp. z o.o.









Co mówi producent?

 Skład:

 Konsystencja:

 Otwieranie na zatrzask
Moja opinia:

Balsam do ciała znajduje się w estetycznej, białej, plastikowej tubce o zawartości 250 ml, za którą zapłacimy 5,99 zł w Biedronce. Zasrzask, dzięki krótemu otwieramy krem jest prosto ścięty, przez co możemy go postawić górą do dołu i opada on na dół i nie męczymy się z jego wydobyciem. Balsam ma konsystencje mleczka do ciała, co ułatwia rozsmarowywanie go na ciele. Zadaniem tego balsamu jest ujędrnienie skóry, jednak stosowałam go wyłącznie wieczorem i spektakularnych efektów ujędrnienia nie zauważyłam, ale moja skóra została wygładzona i nawilżona. Kosmetyk mnie nie uczulił ani nie podrażnił. Zapach- trudno mi go określić- nie był drażniący dla nosa.

Ilość zużytych opakowań: 2 w trakcie
Od kiedy stosuję: od  około pół roku
Czy polecam? Nie ujędrni on Twojego ciała, ale ma działanie nawilżające
Czy kupię ponownie? raczej nie

+cena
+dostępność
+skóra pozostaje nawilżona
+ w miarę szybkie wchłanianie

+/- zapach

- słabe działanie ujędrniajace

Czy znacie te balsamy? Któryś balsam z tej serii możecie polecić?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)