czwartek, 20 czerwca 2013

COLORAMA # 182

COLORAMA #182
Dostępność: drogerie (m.in. ROSSMANN)

cena: około 12 zl

pojemność: 7ml

wykończenie: shimmer

pędzelek: trochę wąski

krycie: 3 cienkie warstwy

czas schnięcia: zadowalający

zmywanie: bez problemu

trwałość: 5 dni bez odprysków (producent zapewnia do 7 dni)







Jest to mój pierwszy lakier tej firmy. Urzekł mnie ten kolor i nie mogłam się powstrzymać by go nie kupić :) Idealny kolor na lato. Mimo, że lakier zawiera drobinki to nie rzucają się one mocno w oczy. Mimo nałożonych trzech cienkich warstw nadal mam wrażenie, że są przeswity.  Jedyne co mi przeszkadzało w tym lakierze to pędzelek, którym musiałam manewrować by pokryć całą plytkę oraz szyjka otworu jest zdecydowanie za dluga, przez co możemy się męczyć z nabieraniem lakieru na pędzelek.

Jak się Wam podoba taki kolor na wakacje?

+kolor
+trwałość
+cena
+dostępność

+/- krycie

-pędzelek
-długa szyjka buteleczki

Od  dzisiaj w biedronce nowa gazetka urodowa: KLIK


Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)