niedziela, 30 czerwca 2013

Zużycia- czerwiec 2013

Witajcie, dzisiaj krótkie podsumowanie zużyć minionego miesiąca.
1.Ziaja, szampon do włosów przetłuszczających się, lawendowy- polubiłam ten szampon, bardzo wydajny, dobrze oczyszczał włosy. RECENZJA Kupię ponownie
Następca: Natei z ekstaktem z ogórka

2.ISANA, Plastry do depilacji- mój tańszy odpowiednik Veet'a, dobrze radził robie z usuwaniem włosków, nie pozostawiał wosku na skórze, nie podrażniał. Kolejne opakowanie już otwarte 
Następca: ten sam produkt

3.ISANA, Krem do rąk- wersja limitowana, miał ładny zapach oraz dobre działanie, RECENZJA,
Kupię, ale inną wersję
Następca: CZTERY PORY ROKU z lemon grass oraz z aloesem
4. ISANA, Olejek pod prysznic- RECENZJA zdania nie zmieniłam :) Kupię ponownie
Następca: ISANA z ekstraktem z jedwabiu

5. ISANA, żel pod prysznic- jogurt- łady zapach, dobrze się pienił, nie wysuszał Kupię ponownie
Następca: Oceania trawa cytynowa

6. INTIMEA- emulsja do higieny intymnej- RECENZJA Kupię inną wersję
Następca:  Facelle Fresch

7. LACTACYD femina-emulsja do hiegieny intymnej, dobra, treściwa konsystencja, łagodna dla strefy intymnej, przy tym bardzo wydajna, ponieważ starczyła mi na prawie cały rok akademicki Raczej kupię ponownie.
8.BeBeauty, sól do kąpieli, wersja pomarańczowa RECENZJA Tania, wydajna sól do kąpieli Kupione kolejne opakowania
Następca: wersja lotosu oraz trawa cytynowa

9.BeBeauty, płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy RECENZJA
Następca : ten sam produkt :)
10. BeBeauty, nawilżające mleczko do demakijażu twarzy i oczu,RECENZJA, Nie widywany już w Biedronce, ale w końcu go zużyłam, zdecydowanie wolę płyn micelarny

11.Clean&Clear, tonik do twarzy, zauważyłam, że jest za ostry dla mnie i podrażnia skórę oraz ją przesusza. Dokończę opakowanie, które mi zostało i podziękuje temu panu za współpracę.Nie kupię ponnownie
Następca: SYNERGEN płyn do twarzy skóry mieszanej

12. NIVEA, rozgrzewający żel do twarzy, powodował krótkotrwałe uczucie ciepła, nie podrażnił, nie uczulił. Nie kupię ponownie
Następca: trzeba dokończyć żele Bebeauty :)

13.SYNERGEN, krem do twarzy, RECENZJA dzięki zawartości cynku poprawił się wygląd mojej skóry, Kolejne opakowanie rozpoczęte, Kupie ponownie
Następca: ten sam produkt

14.Carea, płatki kosmetyczne. Zużyta ilość opakowań mowi sama za siebie.Kolejne opakowania już w użyciu. Kupię ponownie
Następca: ten sam produkt

15. Lady, golarki, tanie, ostre jednak można się nimi zaciąć. Lubię je, choć nie mają one wielu zwolenników to dla mnie one wystarczają. Kolejne opakowanie już rozpoczęte. Kupię ponownie
Następca: ten sam produkt

16. LINDA, mydło w płynie, RECENZJA  tanie mydło, wywiązywał się ze swojego zadania, łagodny dla skóry dłoni Kupię ponownie
Następca: Ten sam produkt
17. NIVEA, invisible, antyperspirant- lubię go, dobrze choroni przed nieprzyjemnym zapachem oraz nie zostawia białych śladów. Kolejne opakowanie w użyciu, Kupię ponownie
Następca: ten sam produkt

18. My secrett, błyszczyk do ust, chyba już przeterminowany dlatego się go pozbyłam

a jak Wasze zużycia w tym miesiącu? zapasy sukcesywnie są zużywane?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)