środa, 19 czerwca 2013

Ujarzmić puszące włosy...

Nie pokazywałam tutaj jeszcze moich włosów. Jeszcze doczekają się swojej premiery. Jednak moje włosy mają tendencję do puszenia się i plątania. Szukałam odżywki, która je "ujarzmi". I tak trafilam na odżywkę do włosów puszących i trudnych do ułożenia znanej wszyskim firmy NIVEA






Cena: około 10 zl

Dostępność: niemal wszystkie drogerie

dostępne również inne warianty



 Co mówi producent?
 Sposób użycia i skład:
 Otwór:
 Pojemność i Producent:
 Konsystencja:
NIVEA ma w swojej oferie produkty do ciała, włosów,  pielęgnacji twarzy czy też antyperspiranty. Mam zaufanie do tej marki i chetnie sięgam po jej produkty. Tak było w przypadku tej odżywki. Szukałam czegoś, co ujarzmi moje włosy. Odżywka znajduje się w poręcznej, plastikowej buteleczce z otworem typu "klik". Nie ma problemu z wydobyciem treściwej, dość tłustej, kremowej masy. Z zaleceniem producenta stosuje się ją na umyte włosy, poprzez delikatne wmasowanie i następne dokładne spłukanie. Włosy po spłukaniu stają się wygładzone, łatwe w rozczesywaniu, jednak trochę obciążone. Różnycy w blasku nie zauważyłam. Odżywka posiada charakterystyczny zapach dla produktów marki NIVEA.

+cena
+wydajność
+włosy stają się miękkie i przyjemne w dotyku
+zapach
+wygładza włosy

-obciąża włosy

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)