poniedziałek, 23 września 2013

Złuszczający peeling do stóp od BeBeauty

Witajcie po dłuższej przerwie, dzisiaj przychodzę z notką o Złuszczającym peelingu do stóp od BeBeauty dostępnej w Biedronce. Szukałam alternatywy dla standardowego pumeksu. Czy peeling jest godny polecenia?

 W ofercie FOOT EXPERTIV BeBeauty ma trzy produkty, ja zdecydowałam się na zakup dwóch z nich:
- Balsam do stóp intensywnie nawilżający o którym możecie przeczytać tutaj
-Złuszczający peeling do stóp, który przedstawię poniżej




BeBeauty, Złuszczający peeling do stóp

Pojemność: 75 ml

Cena: 2,99 zł

Dostępność: wyłącznie sieć sklepów Biedronka




 
INFORMACJE OD PRODUCENTA


 Sposób użycia oraz skład:



Konsystencja



Moja opinia: 

Jestem w trakcie drugiego opakowania, ponieważ chciałam zobaczyć czy regularne stosowanie przyniosło jakieś efekty.

Opakowanie: mała tubka, wykonana z miękkiego plastiku z otwarciem typu "zatrzask", który latwo się otwiera, nawer mając mokre dłonie

Konsystencja: Biały krem z zatopionymi drobinkami peelingującymi- według mnie powinno być mniej tego kremu bo tak to trudno pozbyć się zrogowaciałego naskórka ze stóp bo wszystkie drobinku uciekają na bok a pozostaje tylko ten krem i trzy drobinki na krzyż.

Zapach: pachnie jak krem do rąk :)

Wydajność: musiałam sporo go użyć by poczuć usunięcie zrogowaciałego naskórka, Przez dużą ilość kremu drobinki peelingujące uciekają i trzeba się nieźle pomęczyć aby zrobić dobry peeling.

Działanie według producenta:

Wygładzanie? Średnie
Zmniejszenie szorstkości? niemal minimalne
Usuwanie zrogowaceń i zgrubień? większe efekty zdecydowanie dawał pumeks
Zmiękczanie? tak

Niestety stosowanie tego peelingu wpłynęło na wysuszenie mojej skóry na dłoniach.

Nie zachwycił mnie ten produkt, na tyle aby kupić kolejne opakowania. Wolę tradycyjny pumeks, który daje przyzwoite efekty.

Stosowałyście ten peeling, alby inny produkt z tej serii?

Katka91


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)