piątek, 24 maja 2013

Lakierowa wywiadówka- Wibo Gel LIKE

Chęć posiadania lakierów z linii stworzonej przez blogerki dopadła także mnie. Mój wybór padł na lakier The Oleskaaa nr 9 PEACHES AND CREAM

Opinii co do jakości tych lakierów były różne. Jako, że mam sentyment do lakierów marki Wibo postanowiłam sama się z nimi zapoznać:

Marka: Wibo
Kolor: pudrowy róż (nr 9)
Opis producenta: Lakier do paznokci z formułą żelową imitującą lakier żelowy
krycie: 2 warstwy
konsystencja: raczej gęsta
pędzelek: typowy dla Wibo 
trwałość: 3-4 dni
cena: około 5 zł


Przed nałożeniem tego lakieru nałożyłam na paznokcie jedną warstwę lakieru bezbarwnego, dzięki czemu była lepsza aplikacja tego lakieru oraz równomiernie pokrył płytkę paznokcia.

Czy imituje on lakier żelowy?

nie sądzę, jednak bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach:)

Podsumowując:
+ cena (na tzw. studencką kieszeń)
+ trwałość
+ aplikacja
+ zmywanie
+ kolor

Minusów się nie dopatrzyłam. Jednak trudno tutaj powiedzieć o niepowtarzalności koloru  tego lakieru, gdyż można znaleźć wiele podobnych odcieni. 

Do ozdobienia użyłam serduszek ze zbiorów mojej stiostry :)


a Wy skusiłyście się na któryś lakier z tej serii?
Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)