poniedziałek, 4 marca 2013

Denko- luty 2013

Witajcie, kolejny miesiąc i kolejne zużycia, ale jest tego dużo ale "coś" jest:)

PIELĘGNACJA TWARZY:

1. Krem nawilżający długotrwale matujący NIVEA-  to była już moja kolejna tubka, kosztuje około 15 zł,  matowił skórę, ale krótkotrwale nawilżał. Nie kupię ponownie

2. Oczyszczające paski na nos- trochę oczyszczały pory, ale dużej różnicy i poprawy nie widziałam dlatego nie kupię ponownie

3.Odświeżająco-nawilżająco tonik do twarzy SORAYA- bardzo przyjemny tonik, odświeżał i nie podrażniał skóry, orzeźwiał swoim zapachem. Kupię ponownie

4. Mleczko do demakijażu BeBeauty- robił to co miał robić, czyli oczyszczał skórę z pozostałości makijażu. Nie kupię ponownie, bo jestem zadowolona z działania płynu micelarnego, o którym niedługo napiszę

PIELĘGNACJA WŁOSÓW:

5. Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających Natei- najgorszy szampon jaki miałam, kosztował około 4 zł, moje włosy stały się sianowate i matowe dlatego nie kupię ponownie

PIELĘGNACJA CIAŁA

6. Żel pod prysznic AVON- robił to co powinien robić, czyli mył, nie przesuszył mojej skóry, lecz po dłuższym stosowaniu drażnił mnie jego zapach


KOLORÓWKA

7. Puder prasowany, rozświetlający SENSIQUE- tańszy odpowiednik pudru, ale dla mnie sprawdził się rewelacyjnie, kupię ponownie

8. Puder Rimmel Stay Mate- bardzo fajny puder, kosztuje około 20 zł, dobrze dopasowywał się do mojej skóry, matowił ją. Kupię ponownie

A jak u Was zużycia?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)