wtorek, 5 marca 2013

Wibo Express growth

Zbliżającą się wiosnę możemy poczuć już w powietrzu, postanowiłam zacząć sezon wiosenny także na paznokciach i posłużył mi do tego lakier do paznokci firmy Wibo Express growth o numerze 486.
Lubię lakiery Wibo głównie za trwalość i cenę, która jest idealna na studencką kieszeń:) dlatego mój zbiór tych lakierów rośnie.

Zdjęcie wykonałam z użyciem lampy, gdyż lakier zawiera małe, złote drobinki, które na paznokciach nie są widoczne


Krycie: po dwóch warstwach

Wykończenie: shimmer, jednak nie widoczny na paznokciach

trwałość: 3 dni bez odprysków

kolor: pastelowy róż :)

dodatkowe zadanie: lakier z zaawansowaną multi-witaminową formułą wspomagającą wzrost paznokcia

cena: około 5 zł (kupiłam w promocji za 3,49)

Jak się Wam podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)