poniedziałek, 9 grudnia 2013

LADYCODE by Bell, matująco-wygładzająca baza pod makijaż

Już od dłuższego czasu marka Bell gości w Biedronkach, ostatnio sygnowana marką LADYCODE. Przy okazji ostatniej gazetki urodowej kupiłam matująco-wygładzającą bazę pod makijaż głównie z myślą bazy pod cienie.


Od producenta:
Matująco-wygładzająca baza pod makijaż
Posiada właściwości wyrównujące powierzchnię skóry, wygładza drobne zmarszczki i niedoskonałości cery. Trwale matuje, zapobiega świeceniu się skóry i spływaniu makijażu. Po zastosowaniu bazy skóra staje się aksamitnie gładka w dotyku. Baza ułatwia aplikację fluidu i przedłuża jego trwałość. Zawiera mineralny filtr UV. Sposób aplikacji: Niewielką ilość bazy delikatnie i równomiernie rozprowadzić palcami na całej twarzy, następnie wykonywać makijaż.

Skład:

ISOSOSECANE, CYCLOPENTASIOXANE, TALC, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, CERA MICRICRISTALLINA, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ISOPROPYL PALMITATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, TITANIUM DIOXIDE (NANO), DISTEARDIMONIUM HECTORITE, COPERNICIA CERIFERA CERA, LANOLIN, DIMETHICONE/ VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONOL, MICA, HYDRATED SILICA, PROPYLENE CARBONATE, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, PEG-8, ALUMINIUM HYDROXIDE, HYDROGEN DIMETHICONE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, SILICA, CI 75470, CI 77163, CI 77491, CI 77891 



Ogromny plus za zabezpieczenie przed "macaniem" :) Kupiłam ją za około 12 zł. Pojemność całkiem spora- 12 gram. Przy używaniu jej wyłącznie jako bazę pod cienie jest małe wgłębienie, ale na pewno jeszcze sporo mi posłuży.

Baza ma kremową konsystencję, którą łatwo rozsmarować po twarzy i powiece. Nadaje skórze matowy wygląd i rzeczywiście ją wygładza. Jak już wcześniej wspomniałam kupiłam ją bo potrzebowałam bazy pod cienie. Jest to moja druga baza- pierwszą była ta niefortunna baza od Virtual, która szybko zaschła i trudno było ja wydobyć przy długich paznokciach. Opakowanie bazy od LADYCODE ma dość dużą średnicę opakowania (trochę mniejszą niż krem do twarzy) dzięki czemu nawet przy długich paznokciach nabieranie na jej na opuszek palca nie sprawia problemu. Mój makijaż oka utrzymuje się dlugo na powiece, nie ściera się szybko, jestem zadowolona z jego trwałości. Nie podrażnił, nie uczulił, nie powodował swędzenia okolic oczu (co u mnie- alergiczki bardzo łatwo). Jeśli szukacie czegoś jako bazę pod makijaż czy też pod cienie to szczerze polecam ten produkt:)

...a niebawem szykuję małe rozdanie dla Was :)

Katka91


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)