sobota, 23 listopada 2013

w Rossmannie byłam i ja :)

Pobliski Rossmann odwiedziłam wczoraj około godziny 10. Nie było tłumów i mogłam spokojnie przejść między szafami. Po dokonaniu zakupów stwierdziłam, że moje zakupy ograniczyly się jedynie do szafy Wibo i Lovely:) na zakupy wydałam 40,13 zł co mnie bardzo zadowoliło, że zmieścilam się w kwocie 50 zł. Niestety nie udało mi się upolować piasków od Wibo, ale może mi się uda przy kolejnym podejściu. A oto co kupiłam:

 Mój najlepszy korektor- używam głównie jasnego beżu i szkoda, że nie można go dostać osobno

 Na bangla.pl widzialam mani zrobione tymi lakierami i przepadłam, interesowały mnie tylko #1 (złoty) oraz #2 (śnieżny)


 Przy poprzedniej obniżce także kupiłam ten tusz i jestem bardzo z niego zadowolona, dlatego także kupilam dwie sztuki :)
Na spróbowanie wzięłam ten tusz, 5,39 za tusz to śmieszne pieniądze i w razie jak mi nie podpasuje to nie będę niczego żałowala.

A jak tam Wasze zakupy? Kupiłyście to co zaplanowałyście?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)