czwartek, 14 listopada 2013

AA, Technologia wieku 18+, krem nawilżająco- rozświetlający

Krem do twarzy jest nieodłącznym elementem pielęgnacji mojej skóry, stosuję go rano i wieczorem. Zależy mi na tym, aby krem nie podrażniał mojej skóry i by nie powodował zwiększenia częstotliwości powstawania niedoskonałości. TUTAJ pisałam o zakupie kremu AA, Technologia wieku 18+, krem nawilżająco- rozświetlający.



AA, Technologia wieku 18+, krem nawilżająco- rozświetlający.


cena : ok 18-20 zł 


Pojemność: 50 ml


dostępność: drogerie, np. Drogerie Natura



Plastikowe pudełczeko kremu znajdziemy w kartonowym pudełku, który dodatkowo jest zabezpieczony folią. Dzięki czemu mamy pewność, że nikt nam w tym kremie już nie maczał palców :)


Informacje na opakowaniu:









Dodatkowym potwierdzeniem nienaruszonego kremu jest foliowa taśma- "bezpieczne zamknięcie" oraz aluminiowa folia.




Moja opinia:

Opakowanie: Plastikowe, łatwo się odkręca. Duży plus za zabezpieczenia kremu, które pokazałam na powyższych zdjęciach.

Zapach: delikatny, niedrażniący

Konsystencja: kremowa,lekka

Wydajność: Dzięki swojej konsystencji wystarczy na długi okres czasu, niewiele go potrzeba, aby posmarować twarz, szyję i dekolt.

Działanie: Krem dzięki swojej lekkiej konsystencji szybko się wchłania i pozostawia skórę lekko nawilżoną. Nie zauważyłam pojawienia się suchych skórek, ale nie czuję dobrego nawilżenia. Nie powoduje podrażnień ani nie wzmaga powstawania nowych niedoskonałości. Zaczęłam go używać po kremie z Garniera, o którym tutaj pisałam, krem od AA pomógł mi uspokoić moją skórę. Jest to wersja nawilżająco-rozświetlająca i nietety po ok 3-4 godzinach zauważam błyszczenie się skóry i konieczne jest ponowne przypudrowanie twarzy. Niemniej jednak dobrze wpływa na moją cerę :)

czaję się też na wersję matującą, by także sprawdzić jej działanie:)

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)