wtorek, 1 października 2013

Co mi przybyło... WRZESIEŃ 2013

Jak co miesiąc podsumowanie ostatnich zakupów:) No to zaczynamy:

 Postanowiłam zacząć dbać o skórę wokół oczu i dlatego kupiłam dwa bio-żele od Ziaji:
- bio-żel pod oczy i na powieki kojący ze świetlikiem 5,49 zł
- bio-żel pod oczy i na powieki zmniejszający obrzęki szałwiowy 5,49 zł

 Wykorzystanie domowych zapasów w domu skłoniło do zakupu produktów także od Ziaji:
- Szampon intensywna świeżość, do włosów tłustych
- Odżywka intensywna świeżość, do włosów tłustych
 W Biedronce tradycyjnie zakupiłam trójpak płatków kosmetycznych Carea za 5,55 zł oraz nawilżające mleczko do demakijażu twarzy i oczu za 4,39 zł
 W Naturze była wyprzedaż niektórych produktów i trafiło na bazę peel off za 3,99 zł, o której przeczytałam wiele pochlebnych opinii (Niestety znika z szafy essence) oraz osuszacz lakieru za 8,99 zł- przy pierwszych testach się sprawdza, ale zobaczymy jak pójdzie mu dalej ;)
Będąc w Naturze skłoniłam się także na trzy lakiery do paznokci od CATRICE: (od lewej):
- 680 Khaki Perry
- 200 From Dusk To Dawn
- 650 Goldfinger



W NETTO zakupiłam zmywacz do paznokci z pompką VIX za 6,99 oraz delikatny kremowy żel do mycia twarzy Lovena( został wyprodukowany przez TORF-CORPORATION) za 4,99 zł

 Tradycyjnie odwiedziłam ROSSMANN a tu padło na mój ulubiony zmywacz ISANY za 2,99 zł, oraz nowość od Facelle, czyli płyn do higieny intymnej w piance za 4,99 zł
 Udało mi się upolować paletke korektorów z Wibo za 12,99, z którą zdażyłam się polubić i jasny beż dobija u mnie już dna :) oraz odżywkę od NIVEA za 6,99 zł, którą zabiorę niedługo do Torunia
 Po lewej stronie stara wersja plastrów do depilacji ISANA a po prawej nowa. czy dużo się zmieniło? Za jedno opakowanie zapłacilam 7,99 :)

miałyście jakiś produkt? a jak Wasze zakupy we wrześniu? Bardzo zaszalałyście?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)