niedziela, 13 października 2013

Garnier mineral invisible



Witajcie jesiennie- choć obecnie u mnie lekko mrzy. Czas szybko pędzi,a co za tym idzie- rok akademicki rozkręcił się na dobre. Wykłady i ćwiczenia to moja codzienność. Niestety jeszcze brak internetu uniwmożliwia mi  bieżące śledzenie Waszych blogów oraz regularne odwiedzanie Waszych blogów.
Pory roku zmieniają się a my mimo to potrzebujemy odpowiedniej ochrony przed potem oraz nieprzyjemnym zapachem.Ważne by była skuteczna. Obecnie używam kulki od Garniera: Garnier mineral Invisible przeciw śladom/plamom/ przebarwieniom 48 h non stop.działanie tego antyperspirantu testowałam do 20 godzin także nie wiem czy działa przez kolejne 25 godzin:)jestem zwolenniczką regularnych prysznicy oraz kąpieli :) A więc przejdźmy do rzeczy:

Garnier mineral Invisible przeciw śladom/plamom/ przebarwieniom 48 h non stop.

Cena: ok. 10-11 zł

Pojemność: 50 ml (standardowa dla antyperspirantów)

Dostępność: drogerie, hipermarkety



















 Co mówi producent?


CZARNY przeciw białym śladom
BIAŁY przeciw żółtym plamom
KOLORY przeciw przebarwieniom
POZWALA SKÓRZE ODDYCHAĆ
 BEZ ALKOHOLU BEZ PARABENÓW


Skład:

AQUA/WATER, ALUMINIUM CHLOROHYDRATE, DIMETHICONE, C14-22 ALCOHOLS, STEAREYH=100/PEG-136/HDI COPOLYMER, PARFUM/FRAGRANCE, C12-20 ALKYL GLUCOSIDE, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, HYDROHYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALOOL, BENZYL ALCOHOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, PERLITE, GERANIOL, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, CITRONELLOL, COUMARIN, HEXYL XINNAMAL (F.I.L. C158293/2)




Moja opinia:

Opakowanie: Plastikowe, nieprzezroczyste. Pod światło możemy zobaczyć ile nam go jeszcze pozostało. Problem się pojawia gdy chcemy dostać się do kulki a raczej kiedy chcemy ją zamknąć, bo nie zawsze szybko uda nam się zakręcić/odkręcić opakowanie,

Zapach: typowy dla kulek od garniera jednak nie tak intensywny. Nie utrzymuje się długo na skórze (przez co miałam wrażenie, że nie chroni dobrze przed nieprzyjemnym zapachem)

Konsystencja: bezbarwna, przyzwoicie się wchłania. Przy aplikacji nadmiar nie wylewa się z kulki.

Wydajność: Przy codziennym stosowaniu wystarczy na około 2 miesiące,

Działanie: średnio radzi sobie z ochroną przed potem, oraz przed nieprzyjemnym zapachem. Ochrona ta nie jest dla mnie wystarczająca. Plus za niepozostawianie plam na obraniach.



Czy stosowałyście nowe kulki od Garniera? Jak się u Was sprawdziły?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)