wtorek, 22 października 2013

Ziaja, bloker antyperspirant

Witam Was po dłuższej przerwie:) Leżę właśnie w moim niewygodnym, studenckim łóżku... Mam już internet w mieszkaniu także mogę być na bieżąco z Waszymi blogami i notkami :)
Dzisiaj w roli głównej produkt, który odmienił moje życie. Szczególnie zimą niezręcznie się czułam, gdy po zdjęciu kurtki czy większym wysiłku czy też stresie pojawiały się mokre plamy pod pachami na ubraniach. Do tej pory było to moim PROBLEMEM, Dziś mogę tym plamom powiedzieć " Pa Pa mokrym pachom" :) a o kim mowa? o tytułowym blokerze od Ziaji:)










Ziaja, bloker, antyperpirant

Cena: ok 7 zł

Pojemność: 60 ml

Dostępność: większość drogerii



















Informacje od producenta:





Moja opinia:

Opakowanie: Nieprzezroczyste, plastikowe, trudno zobaczyć ile nam go jeszcze zostało. Pojemność 60 ml- gdzie standardowo antyperspiranty mają 50ml. Łatwo się odkręca i zakręca.

Zapach: Brak zapachu i wcale mi on w tym przypadku nie przeszkadza.

Konsystencja: bezbarwna, przyzwoicie się wchłania.

Wydajność: Bloker stosujemy co kilka dni na noc, ja go używam co 2-3 dni i wystarczy mi on jeszcze na długi okres:)

Działanie:Zanim przejdziemy do działania to trzeba podkreślić, że należy go stosować wieczorem na niepodrażnioną skórę. Nigdy z rana bo może strasznie swędzieć skóra pod pachami. Przy pierwszych 2-3 dniach czułam lekkie swędzenie, ale przy kolejnych, regularnych aplikacjach ustąpiło i obecnie mogę go stosować bez obaw. Po ok. 2 tygodniach przekonałam się, że mój problem z "mokrymii pachami" zniknął, i nie muszę już kontrolować czy nie mam tych nieestetycznych plam...



Znacie go?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)