piątek, 15 lutego 2013

BeBeauty Chusteczki do demakijażu

Dzisiaj trochę o demakijażu... Zaciekawiona opiniami blogerek postanowiłam wypróbować chusteczki do demakijażu BeBeauty, 3 w 1 superdelikatne. dostępne w Biedronce




Od producenta Wyjątkowa formuła sprawia, że: 
  • chusteczki oczyszczają, tonizują i skutecznie usuwają makijaż oraz wszelkie zanieczyszczenia. 
  • Skóra staje się bardziej elastyczna i właściwie nawilżona. 
  • Są tak delikatne, że można stosować je nawet w okolicach oczu.
Idealne do codziennej pielęgnacji. Praktyczne w podróży, pracy i na wakacjach. Bez zawartości alkoholu, hypoalergiczne, testowane dermatologicznie,
Cena: to 3,99 zł, do zakupienia w sieci sklepów Biedronka
Pojemność: Opakowanie zawiera 25 chusteczek.
Opakowanie: Prostokątne opakowanie,poręczne. Otwór do "wyjęcia" chusteczki w sam raz. Naklejka u mnie nie odrywa się, nie odstaje.
Zapach: Dla mnie zapach jest trochę "mydlany". Nie jest intensywny. Chusteczki pachną delikatnie, świeżo. Jak najbardziej przyjemny dla nosa :)

Według mnie to idealne rozwiązanie w podróży (tak jak zaleca też producent:)) 

Chusteczki są produkowane przez firmę   HARPER HYGIENICS S.A. CLEANIC

Pozdrawiam

Katka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)