czwartek, 7 lutego 2013

Zmywacz ISANA

Hej, dzisiaj chcę Wam przedstawić mojego ulubieńca- Zmywacz do paznokci ISANA MANDELDUFT

Opis na opakowaniu:

ISANA ZMYWACZ DO PAZNOKCI
  • o zapachu migdałów, z wysokiej klasy olejkiem
  • usuwa lakier szybko i dokładnie
Skład : ACETONE, AQUA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARFUM, LIMONENE, COUMARIN, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CI 19140, CI 42090

Produkt mieści się w poręcznej buteleczce, dostępnej w dwóch rozmiarach: 125 i 250 ml.
Ja zakupiłam większą pojemność- 250 ml za 6,99. Zmywacz jest bardzo wydajny, ma śrendnio-drażniący zapach jak na zmywacz do paznokci. opakowanie jest półprzeźroczyste, dzięki czemu widzimy znajdującą się ilość w opakowaniu. Minusem tego zmywacza jest otwór, przez który wylewamy zmywacz na wacik
j
jest on zdecydowanie za duży i nie raz zdarzyło mi się wylać go za dużo na wacik. Plusem jest zmywanie lakieru, z którym ten zmywacz radzi sobie świetnie, nie wysuszając przy tym płytki paznokcia.

Zmywacz dostępny jeszcze w wersji różowej- bez acetonu o ile dobrze pamiętam.

Podsumowując:
+ pojemność
+cena
+wydajność
+skuteczne zmywanie lakiery
+dostępność ROSSMANN

- szeroki otwór

a jakie jest Wasze zdanie o tym zmywaczu?

Pozdrawiam

Katka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)