środa, 20 lutego 2013

Flirt SYNERGEN

Hej. Dzisiaj chcę Wam przedstawić krem matujący do skóry mieszanej Fruity Flirt firmy SYNERGEN, 50 ml
Długo używałam kremu matującego z NIVEA, ale z braku funduszy skusiłam się na promocję w ROSSMANNIE na krem firmy SYNERGEN, której produkty możemy zakupić jedynie w tej drogerii.

cena regularna produktu to chyba 8,99

opakowanie:

Krem znajduje się w kartonowym pudełku, na którym znajdziemy informacje o składzie, stosowaniu produktu oraz jego działaniu. Takie pudełeczko jest świetnym zabezpieczeniem przed otworzeniem tego kremu przez innych klientów sklepu.


Sam krem znajduje się w okrągłym plastikowym opakowaniu, z którego możemy nałożyć odpowiednią ilość produktu.


Dodatkowym zabezpieczeniem kremu jest folia:


Krem jest koloru miętowego o przyjemnym zapachu :)

co mówi nam producent?

SYNERGEN krem matujący do skóry mieszanej Fruity Flirt, 50 ml
  • intensywnie nawilża
  • zmniejsza pory
CHCESZ ZROBIĆ COŚ DOBREGO DLA SWOJEJ SKÓRY?

Pielęgnuj ją łagodnym, matującym kremem, który został opracowany specjalnie w odpowiedzi na potrzeby skóry mieszanej i skłonnej do zanieczyszczeń. Masło shea dostarcza jej codziennie intensywnego nawilżenia. Matująca formuła z cynkiem zapobiega błyszczeniu się skóry, dzięki czemu wygląda ona na delikatniejszą i bardziej równomierną. Odświeżający zapach trawy cytrynowej i bambusa sprawia, że codzienna pielęgnacja twarzy staje się wyjątkowym przeżyciem- i pozwala uzyskać promienistą cerę. Tolerancja produktu przez skórę została potwierdzona dermatologicznie.
  • zawiera cynk
  • poprawia wygląd skóry
  • nie zawiera parabenów
STOSOWANIE:

Nakładaj równomiernie na skórę twarzy, szyi i dekoltu, codziennie rano i wieczorem po oczyszczeniu, delikatnie rozprowadzając produkt.

SKŁAD:

AQUA, CLYCERIN, CAPRYLIC/ CAPRIC TRIGLY-CERIDE, CETEARYL ALCOHOL, ETHYLHEXYL, STEARATE, GLYCERYL STEARATE CITRATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, VITIS VINIFERA SEED OIL, PENTAERYTHRITYL DISTEARATE, CLYCERYL STEARATE, DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, PANTHENOL, XANTHAN GUM, ZINC PCA, PARFUM, SODUM HYDROXIDE, LINALOOL, METHYLISOTHIAZOLINONE, CARAMEL, LIMONENE, GERANIOL, CITRAL, CITRONELLOL, CI 42090

Moja opinia:

Jest to mój trzeci produkt firmy SYNERGEN i również mnie nie zawiódł. Fajnie nawilżył moją skórę, nie podrażnił jej. Wchłanianie kremu też było stosunkowo dobre. Dzięki zawartości cynku trochę poprawiła się kondycja mojej skóry. Ucieszył mnie również brak parabenów w składzie kremu. Na pewno zakupię go ponownie.

+cena
+dostępność
+wydajność
+nawilżenie skóry
+matuje skórę

Pozdrawiam

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)