środa, 13 lutego 2013

Posesyjne zakupy

Jestem w końcu po sesji:) aby wynagrodzić sobie ten czas spędzony nad książkami zaszalałam ostatnio trochę na zakupach w ROSSMANIE:

Zakupiłam:
- krem do ciała ISANA o zapachu granatu- 9,99
- mleczko do ciała Ziaja pomarańczowa- 7,99
- peeling morski WellnessBeauty- 13,99
- szampon Babydream-3,99
- mydło Alterra pomarańczowe- 1,99
- krem matujący do cery mieszanej SYNERGEN- 6,79 (promocja:) )
- krem do rąk ISANA pomarańczowy- 3,69

Obecnie używam Ziajki , kremu matującego i mydełka, które prezentuje się tak:

świetnie się spisuje, nie wysusza mojej skóry a także ma przyjemny, orzeźwiający zapach (następnym razem skuszę się też na lawendowe). Niestety prostokątny kształt mydełka komplikuje nam trochę utrzymanie go w dłoni.

Pozdrawiam

Katka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)