poniedziałek, 4 lutego 2013

Moje pierwsze zużycie: STYCZEŃ

Witam, ostatnio cały wolny czas pochłania mi nauka do sesji, która potrwa jeszcze tydzień... wrrr
Dzisiejszy "projekt pusty plastik" jest dość mały, ale zawsze coś:


PIELĘGNACJA TWARZY:

 głęboko oczyszczający chłodzący tonik firmy Johnson&Johnson, który ma za zadanie chłodzić i odświeżać skórę buzi, pojemność 200 ml, cena około 12 zł

Tonik ten faktycznie dawał uczucie "chłodzenia" jednak nie sprawdził się w przypadku głębokiego oczyszczania twarzy. Przy kontakcie z oczami trochę szczypie. Kupię ponownie bo fajnie pomaga przy eliminacji niedoskonałości.

PIELĘGNACJA CIAŁA:
kremowy żel pod prysznic, BeBeauty, z ekstraktem bambusowym o zapachu kwiatu pomarańczy, cena około 5 zł, pojemność 400 ml
Bardzo fajny żel pod prysznic, nie wysuszył i nie podrażnił mojej skóry. Wydajny i za taką cenę warto go kupić,


BALSAM DO CIAŁA nawilżająco- ujędrniający, BeBeauty, cena około 6 zł, pojemność: 250 ml
Kremowy balsam do ciała,nie zauważyłam ujędrnienia mojej skóry, ale za to fajnie nawilżał:)

-serum przeciw rozstępom,  Perfecta , cena około 13 zł, pojemność: 200 ml
Efektów redukcji ani zapobieganiu powstawania rozstępów nie zauważyłam, może lekko je wygładził, po aplikacji kremu na ciało możemy odczuć lekkie mrowienie skóry.

czy miałyście któryś z tych produktów? jak się u Was one sprawdziły?

Pozdrawiam

Katka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)